Megélénkült az üzleti nyelvoktatás piaca

Hosszas leállás után újra dübörög az üzleti nyelvoktatás piaca. A cégek számára prioritás, hogy a munkavállalók felkészültek legyenek a nemzetközi ügyfelekkel való kommunikációra - legyen szó akár egy prezentációról, akár csak egy hivatalos e-mail elküldéséről.
Megélénkült az üzleti nyelvoktatás piaca

Idén július környékén ismét beindult a nyelvoktatás piaca, köszönhetően az egyre növekvő gazdasági bizalomnak. A trendhez hozzájárul, hogy egyre több cég köt nemzetközi üzleteket, akik számára épp az online átállás hozta el a terjeszkedés lehetőségét.

A leállás után most már újra élénk a kereslet, a következő nyelvoktatási szezonban pedig már nem túlzás robbanásszerű növekedésről beszélni. A piacon mára olyan iskolákat is találunk, amelyek üzleti környezetre specializáltan, esetleg kifejezetten vezetőknek oktatják az angolt.

A cégek zöme jelenleg előszeretettel veszi igénybe a jelenléti oktatást, ám ma már felkészülten várják azt is, ha át kell állni az online órákra. Van iskola, ahol az órák ma már “hibrid” formában zajlanak, így van, aki személyesen, míg más home office-ból csatlakozik be.

Galambos Dániel


Kapcsolódó cikkek

Megélénkült az üzleti nyelvoktatás piaca

Megélénkült az üzleti nyelvoktatás piaca

Irodába szállított nyelvoktatás a trend

A cégek bevételben és létszámban is növekedésre számítanak a válság ellenére is

A cégek bevételben és létszámban is növekedésre számítanak a válság ellenére is

A gazdasági kihívások ellenére is derűlátó a vállalati szektor: alkalmazottainak számában és árbevételben is növekedésre számít.