Automatizáltan épít honlapot az ügyfeleknek egy innovatív marketinges megoldás

Ma már a digitális tartalomgyártást is egyre nagyobb mértékben vezérlik algoritmusok. Arra azonban eddig nem volt példa, hogy egy marketinges cég a mesterséges intelligenciára "szervezze" ki a honlapépítés feladatát.
Automatizáltan épít honlapot az ügyfeleknek egy innovatív marketinges megoldás

A B12 nevű webdesign-ügynökségnél használt algoritmusok 60 másodperc alatt alkotnak weboldalvázlatot az ügyfélről online elérhető információk alapján.

Az Orchestra automatizálja az ismétlődő, szabályokon alapuló projektfeladatokat, így a csapattagok a kreatív és elemző munkára összpontosíthatnak, új készségeket tanulhatnak, és mentorálhatnak másokat.

A Robotic Process Automation rendszer, például az Orchestra használata javítja a projektkezelési folyamatokat, ami nagyobb pontosságot és következetességet, kevesebb időt vesz igénybe a projektek koordinálására, kevesebb pénzt költ a személyzetre, valamint jobb jelentést és megfelelőséget eredményez.

A rendszer az ezután következő dizájnfolyamatot automatizáltan vezérli. Az Orchestra elnevezésű mesterséges intelligencia konkrét lépésekre osztja a teendőket, megkeresi és összeköti az elérhető dizájnereket, programozókat, valamint biztosítja, hogy minden a megadott időben kész legyen.

Mindez természetesen olcsóbb és gyorsabb is, mint a konkurens cégek munkája. Az Orchestra nyílt forráskódú, így más munkafolyamatokra is adaptálható.

Galambos Dániel


Kapcsolódó cikkek

Robotmunkára vált a német Adidas Speedfactory

Robotmunkára vált a német Adidas Speedfactory

Harmadik országbeli munkások helyett már automaták készítik a cipőket.

Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Többezer embernek kínálhat álláslehetőséget, ha hivatalos "bevásárlónak" áll.