Mesterséges intelligencia juttatta el 290 ezer településre a Topshopot

A városok nevére szabott szpotok összesen 290 településre uttatták el Európa-szerte a brit Topshop márkát.
Mesterséges intelligencia juttatta el 290 ezer településre a Topshopot

A brit Topshop divatmárka termékei ezentúl - a Zalandóval összeköttetésben - Európa-szerte elérhetővé váltak.

Az együttműködés bejelentésére az angol modellt, Cara Delevigne-t kérték fel, aki számtalan különböző reklámszpotban kísérelte meg kiejteni a városok nevét, ahol a Topshop termékei mostantól elérhetővé válnak.

Az egyes országokra szabott reklámszpotok mellett egy automatizmus segítségével további 290 ezer szpotot hoztak létre, amelyeket az egyes városok nevére szabtak.

Ezeket a Facebook Targeting segítségével jelenítették meg azoknak a felhasználóknak, akik az adott várost állították be a lakhelyükként a közösségi oldalon.

A szpotokat 180 millióan látták, ebből mintegy 40 százalék az egyes felhasználók továbbosztásának köszönhetően.

Galambos Dániel

Kapcsolódó cikkek

Automatizáltan épít honlapot az ügyfeleknek egy innovatív marketinges megoldás

Automatizáltan épít honlapot az ügyfeleknek egy innovatív marketinges megoldás

A mesterséges intelligencia az elejétől a végéig kézben tartja a folyamatot.

Mesterséges intelligencia segíti a sztrókos páciensek gyógyulását egy új start-upnál

Mesterséges intelligencia segíti a sztrókos páciensek gyógyulását egy új start-upnál

A RecoveriX jelentős motorteljesítmény-javulást ígér, még a lebénult betegek esetében is.