Mesterséges intelligencia juttatta el 290 ezer településre a Topshopot

A városok nevére szabott szpotok összesen 290 településre uttatták el Európa-szerte a brit Topshop márkát.
Mesterséges intelligencia juttatta el 290 ezer településre a Topshopot

A brit Topshop divatmárka termékei ezentúl - a Zalandóval összeköttetésben - Európa-szerte elérhetővé váltak.

Az együttműködés bejelentésére az angol modellt, Cara Delevigne-t kérték fel, aki számtalan különböző reklámszpotban kísérelte meg kiejteni a városok nevét, ahol a Topshop termékei mostantól elérhetővé válnak.

Az egyes országokra szabott reklámszpotok mellett egy automatizmus segítségével további 290 ezer szpotot hoztak létre, amelyeket az egyes városok nevére szabtak.

Ezeket a Facebook Targeting segítségével jelenítették meg azoknak a felhasználóknak, akik az adott várost állították be a lakhelyükként a közösségi oldalon.

A szpotokat 180 millióan látták, ebből mintegy 40 százalék az egyes felhasználók továbbosztásának köszönhetően.

Galambos Dániel

Kapcsolódó cikkek

Robotmunkára vált a német Adidas Speedfactory

Robotmunkára vált a német Adidas Speedfactory

Harmadik országbeli munkások helyett már automaták készítik a cipőket.

Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Többezer embernek kínálhat álláslehetőséget, ha hivatalos "bevásárlónak" áll.

Automatizáltan épít honlapot az ügyfeleknek egy innovatív marketinges megoldás

Automatizáltan épít honlapot az ügyfeleknek egy innovatív marketinges megoldás

A mesterséges intelligencia az elejétől a végéig kézben tartja a folyamatot.