Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Azt már megszokhattuk, hogy a mesterséges intelligencia egyre nagyobb mértékben automatizálja a munkafolyamatokat, ezúttal azonban arra használják, hogy munkahelyeket teremtsen.
Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Az Instacart egy amerikai cég, amely élelmiszer-kiszállítási és -átvételi szolgáltatást üzemeltet az Egyesült Államokban és Kanadában. A cég weboldalon és mobilalkalmazáson keresztül kínált szolgáltatásain keresztül az ügyfelek élelmiszert rendelhetnek a résztvevő kiskereskedőktől úgy, hogy a vásárlást egy személyes bevásárló végzi.

A szolgáltatás segítségével az elfoglalt amerikaiak “vásárlók” szolgáltatásait vehetik igénybe, akik helyettük elmennek a boltba, megveszik a kért árucikkeket, majd az otthonukba is szállítják azokat.

A vásárlókat egy deep learning algoritmus segíti abban, hogy eligazodjanak a számtalan szupermarket többezer terméke között.

Ez a mesterséges intelligencia a korábbi többmillió vásárlás alapján számítja ki, melyik a legrövidebb útvonal az adott szupermarketen belül, és milyen alternatívák jöhetnek szóba, ha egy termék éppen elfogyott.

A mesterséges intelligencia így először teremt munkahelyeket többezer ember számára, ahelyett, hogy az automatizációt segítené.

Galambos Dániel


Kapcsolódó cikkek

Automatizáltan épít honlapot az ügyfeleknek egy innovatív marketinges megoldás

Automatizáltan épít honlapot az ügyfeleknek egy innovatív marketinges megoldás

A mesterséges intelligencia az elejétől a végéig kézben tartja a folyamatot.

Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Többezer embernek kínálhat álláslehetőséget, ha hivatalos "bevásárlónak" áll.

Így könnyíti meg a vásárlást és eladást a mesterséges intelligencia

Így könnyíti meg a vásárlást és eladást a mesterséges intelligencia

A vásárlók olyan egyéni ajánlatokat kapnak, amilyennek örülnek is.