Így könnyíti meg a vásárlást és eladást a mesterséges intelligencia
Tegyük fel, hogy egy bizonyos termék után kutakodsz, például egy szép vázát keresel a nappalidba. Talán meguntad vagy félbeszakítottad a keresést, vagy esetleg már megvan az igazi, de még gondolkodnod kell rajta.
Ilyenkor a webshop egy személyre szabott, a te keresésed alapján összeállított ajánlatokat küldhet neked. Nem befolyásol, pusztán felméri a vásárlási szándékaidat, az alapján, milyen termékeket tekintettél meg.
Maga dönti el azt is, hogy levelezési szokásaid alapján milyen gyakran kereshet meg ajánlatokkal. Sőt! A személyes kommunikációs stílusodra is könnyen ráérez, így a levelek tartalma is hozzád igazodik.
A vásárlók tehát olyan egyéni ajánlatokat kapnak, amilyennek örülnek is. Nem a szokásos "jaj, már megint egy hírlevél" érkezik. Helyette inkább "de jó, pont ezt kerestem!" érzésed lesz. Így anélkül is megtalálhat álmaid vázája, hogy további órákat töltenél a böngészéssel.
A fenti technológia a webshop-tulajdonosok hétköznapjait is nagyban megkönnyíti, hiszen kiemelten hatékony a vásárlószerzésben.
Galambos Dániel