3. rész - A jó szlogen 6 jellemzője

Legfrissebb cikkek

Védjegyhasználati praktikák

2. rész - Védjegyhasználati praktikák

Választ adunk arra a kérdésre, hogy egy vállalati logó /márka arculati elem valamennyi változatát be kell-e jegyezni védjegyként.

Egy vállalati brand kavalkádja – 1. rész Az erős márka jellemzői

1. rész - Az erős márka jellemzői

Brandépítésről szóló cikksorozatunk első része.

A what-if szcenáriók jelentősége az üzleti tervezésben

A what-if szcenáriók jelentősége az üzleti tervezésben

A hatékony portfóliókezelés kulcsfontosságú a sikerhez.

Ezt ma már nem lehet megúszni: így digitalizáld a vállalkozásodat!

Ezt ma már nem lehet megúszni: így digitalizáld a vállalkozásodat!

Aki nem tart lépést a változással, az elkerülhetetlenül lemarad.

Megélénkült az üzleti nyelvoktatás piaca

Megélénkült az üzleti nyelvoktatás piaca

Irodába szállított nyelvoktatás a trend

50 feletti szakemberek adhatják át a tudásokat egy új felületen

50 feletti szakemberek adhatják át a tudásokat egy új felületen

A szenior szakértők portálján terület szerint lehet válogatni.

Robotmunkára vált a német Adidas Speedfactory

Robotmunkára vált a német Adidas Speedfactory

Harmadik országbeli munkások helyett már automaták készítik a cipőket.

Így könnyíti meg a vásárlást és eladást a mesterséges intelligencia

Így könnyíti meg a vásárlást és eladást a mesterséges intelligencia

A vásárlók olyan egyéni ajánlatokat kapnak, amilyennek örülnek is.