3. rész - A jó szlogen 6 jellemzője

Legfrissebb cikkek

Védjegyhasználati praktikák

2. rész - Védjegyhasználati praktikák

Választ adunk arra a kérdésre, hogy egy vállalati logó /márka arculati elem valamennyi változatát be kell-e jegyezni védjegyként.

Egy vállalati brand kavalkádja – 1. rész Az erős márka jellemzői

1. rész - Az erős márka jellemzői

Brandépítésről szóló cikksorozatunk első része.

A szakmai tudás megosztásáért cserébe kínál coworking lehetőséget egy új kezdeményezés

A szakmai tudás megosztásáért cserébe kínál coworking lehetőséget egy új kezdeményezés

Az algoritmus párba állítja azokat, akik szívesen cserélnének tudást.

Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Mesterséges intelligencia segíti a hivatásos bevásárlókat Amerikában

Többezer embernek kínálhat álláslehetőséget, ha hivatalos "bevásárlónak" áll.

Mesterséges intelligencia segíti a sztrókos páciensek gyógyulását egy új start-upnál

Mesterséges intelligencia segíti a sztrókos páciensek gyógyulását egy új start-upnál

A RecoveriX jelentős motorteljesítmény-javulást ígér, még a lebénult betegek esetében is.